9 Ağustos 2018 kep adresi

E-İMZA BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

E-İmza (Elektronik İmza) Başvurusu Nasıl Yapılır?
E-İmza alabilmek için ilk olarak E-İmza Başvuru Formunun doldurulması gerekmektedir. Yada başvuru formunda yazıldığı şekilde e-imza alacak olan kişin Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası (T.C. No), cep telefonu, mail adresi, fatura bilgileri veya iletişim adresi bilgilerinin gönderilmesi gerekmektedir. Bu bilgiler ışığında kişinin kendi el yazısı ile doldurup imzalaması gereken E-İmza Kullanıcı Taahhütnamesinin doldurulması gerekmektedir. E-imza firmasının kimlik tespit yetkilisi tarafından kişinin kimlik tespiti yapılır.

5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu uyarınca sadece gerçek kişiler e-imza alabilir. Ancak e-imzanın yanında kurum unvanının olmasını isteyenler Ticaret Sicil Gazetesini ibraz etmesi gerekmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir